north
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått]

Go down 
AuthorMessage
Your_Bus
Guest




Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått] Empty
PostSubject: Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått]   Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått] EmptyWed Aug 20, 2008 7:12 pm

Hellu alle sammen!

Jeg har veldig lyst til å joine NH X jeg. Jeg får vel begynne på søknaden min (beklager lengden):

Jeg er en gutt på 14 år som bor i Bærum. Var netopp Infosjef i Emperors helt til den begynte å gå i oppløsning pga. en spion som sladret om bannen vi skulle få på raffy.. Skal nok klare det fortsatt, men vanskelig! Har allerede lest på reglene og terms and conditions i over en time siden jeg måtte fikse diverse regelbrudd som ble brukt mot alliansen;)

Jeg har ca. 450 pop, men dette kommer jeg til å ta igjen i tropper når jeg tjener ca. 40 000 uka på farming og ikke må waste bort 300 tropper om gangen på en def wall jeg er den eneste som stiller på..

Jeg spiller seriøst likevel om jeg ikke alltid er så seriøs som jeg virker som. Jeg var med i [G] forige runde og hjalp så godt jeg kunne. Jeg går gjennom en hard tid i virkeligheten nå, men travian får meg til å slappe av;)

Håper dere finner søknaden interesang og si ifra hvis jeg har gjort noe feil eller skrev dette feil sted. Fikk ikke vært på travian så lenge idag siden var på skolen til halv 4 xD

Mvh
Your_Busted

PS: Er på 2-6 timer om dagen som oftest;)
Back to top Go down
Tøffel
Guest




Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått] Empty
PostSubject: Re: Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått]   Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått] EmptyWed Aug 20, 2008 7:18 pm

du må bruke søknadsmalen!
Back to top Go down
Gjest
Guest




Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått] Empty
PostSubject: Re: Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått]   Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått] EmptyWed Aug 20, 2008 7:22 pm

Back to top Go down
Your_Bus
Guest




Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått] Empty
PostSubject: Re: Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått]   Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått] EmptyWed Aug 20, 2008 7:24 pm

En søknad kan bli like bra uten an mal og jeg tror jeg har fått med det meste uten en mal. Når jeg skriver etter an mal blir søknaden dårlig. Man får ikke med noe annent enn det generelle. Hvis en av lederne ber meg om å skrive søknad av mal så kan jeg selvfølgelig gjøre det, men akuratt nå velger jeg å høre på hva de har å si i motsettning til en medlem. Hvis ikke du Tøffel (som har slutta eller hvertfall sa han det), har noe med rekrutering å gjøre i alliansen. Lederne er tross alt de som bedømmer en søknad og vi får håpe de ikke bryr seg om man har tatt med en mal eller ikke;)
Back to top Go down
Gjest
Guest




Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått] Empty
PostSubject: Re: Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått]   Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått] EmptyWed Aug 20, 2008 7:26 pm

Ta deg tid til og lese det som står Wink

Les her før du søker / Read her before you apply.
Back to top Go down
Your_Bus
Guest




Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått] Empty
PostSubject: Re: Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått]   Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått] EmptyWed Aug 20, 2008 7:28 pm

Okey, men da blir ikke søknaden like bra.. Da lager jeg en etter malenså får vi se hva som skjer, men jeg kommer til å legge på ting der også så watch out;)
Back to top Go down
Gjest
Guest




Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått] Empty
PostSubject: Re: Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått]   Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått] EmptyWed Aug 20, 2008 7:30 pm

Hvis lederne har lagd malen, så får de nok svarene de vil ha Smile
Back to top Go down
Sponsored content





Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått] Empty
PostSubject: Re: Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått]   Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått] Empty

Back to top Go down
 
Her kommer jeg men en søknad jo;) [Avslått]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
north :: Søknad NH-
Jump to: